C'est la Patronne céleste du Diocèse.

Lieu, du siège épisocpale de Mgr Dominique, evêque de Dapaong

Fusce viverra suscipit

In at ultrices turpis. Sed sed viverra turpis. Duis vestibulum placerat ligula, et blandit enim pretium facilisis. Ut mauris mauris, fermentum eget viverra in, malesuada eu augue. Quisque a dignissim diam. Nulla varius laoreet fringilla. Nunc mattis dignissim malesuada. Donec diam lectus, molestie in fringilla et, mollis nec lacus? Sed aliquet dignissim eros, quis iaculis ipsum lacinia ac. Suspendisse commodo mauris non urna iaculis tincidunt. Sed tristique, dolor vel ullamcorper rutrum, nisl lectus ultrices libero, sed rutrum risus magna quis odio. Integer tincidunt quam ac eros mollis a malesuada sem sagittis. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nunc nulla nibh, pharetra quis iaculis sit amet, aliquet id mauris.

Curabitur eu dui ligula! Nullam eleifend purus consequat lectus porttitor blandit. Aliquam bibendum turpis ac est malesuada consequat. Pellentesque eu est at purus viverra viverra. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Pellentesque id nisl dui. Morbi tristique ornare commodo. Aenean et massa quis lacus tincidunt tempus suscipit eget neque. Nullam a massa blandit velit metus.